lettergrootte Standaard lettergrootteGroot lettergrootte


Inleveren kleding, materialen en sleutels


Inleveren kleding, materialen en sleutels

Het einde van het seizoen nadert met rasse schreden. Tijd voor de Beheer- en Materiaalcommissie van CSV ‘28 om afspraken te maken voor het inleveren van kleding, materialen en sleutels.

Hiervoor organiseren wij één dag, in de senco-ruimte, te weten:

  • Zaterdag 3 juni a.s.,  van 10.00 uur tot 11.30 uur: alle JO9-teams;
  • Zaterdag 3 juni a.s., van 11.30 uur tot 13.00 uur: alle JO11-teams;
  • Zaterdag 3 juni a.s., van 14.00 uur tot 15.00 uur: alle JO13-elftallen;
  • Zaterdag 3 juni a.s., van 15.00 uur tot 16.00 uur: alle JO15, JO17 en JO19-elftallen.

Met de leiders/ trainers en overige kaderleden van de seniorenteams (inclusief 35+/ 45+-teams) maken we aparte afspraken. Deze leiders/ trainers en kaderleden kunnen ook zelf hiervoor een afspraak met ons maken.

Als referentie naar de basis-afspraken verwijs ik naar:

  • Het ‘reglement leasekleding en materialen 2016 – 2017 CSV ‘28’, dit document is door jullie geparafeerd en is beschikbaar op de website van CSV ’28;
  • Het ‘Gebruiksreglement van trainingsmaterialen 2016 – 2017 CSV ‘28’, dit document is door jullie ondertekend en is beschikbaar op de website van CSV ’28.

Ter voorbereiding op de inleveravond: wij verwachten dat:

  • Jullie de kleding  gewassen en opgevouwen in de teamtas inleveren;
  • Kapotte sokken apart (herkenbaar opgevouwen) worden gehouden;
  • De materialen schoon zijn en bidons zijn geleegd;
  • De tellijst (zie bijlage) wordt ingevuld, zodat de controle snel kan worden afgehandeld;
  • Dat ontbrekende/ kwijtgeraakte artikelen contant worden afgerekend.
  • Dat leiderskleding/ coachjassen/ windbreakers van het gehele kader van het team/ elftal worden ingeleverd (indien je volgend seizoen weer leider/ trainer wordt, hangen wij jou/ jullie leiderskleding/ coachjas/ windbreaker op naam weg). Sommige trainers hebben op persoonlijke naam een set trainerskleding ontvangen, ook deze kleding dient ingeleverd te worden!!

Indien de prijs van een bepaald artikel niet op de prijslijst is opgenomen, kan deze prijs bij mij worden opgevraagd en zal ik dan ook de prijslijst aanvullen.

De verantwoordelijkheid voor het inleveren van de kleding en materialen ligt bij diegene die aan het begin van het seizoen de kleding en materialen in ontvangst heeft genomen en daarvoor ook heeft ondertekend. Hetzelfde geldt voor de sleutel van de ballenkooi en de sleutel(s)/ alarmpas van de accommodatie, een ieder dient de sleutel en of de alarmpas in te leveren.

Als gezegd: voor de inname van de sleutel(s) en een evt. alarmpas is Hans van der Beek op de inname-avonden aanwezig.

Andy Frederiks, Amko de Groot en Hans van der Beek


Door: Amko de Groot